Audidel on palju omadusi, mis muudavad need autod erilisteks. Kui Markus Eberle seisab ja vaatab praeguse põlvkonna Audi RS 6 Avant performance’it, siis torkab talle silma just üks kindel omadus.
Kui mõni märkab, et Audi RS mudel on laiem kui Audi teised mudelid, siis Markus Eberle selle peale vaid muigab: „Võrreldes Audi A6-ga pole Audi RS 6 Avant pelgalt laiem. Ja see pole ka pelgalt kiirem,” rõhutab ta, silitades nagu möödaminnes Audi RS 6 Avant performance’i kerepinda, mis on värvitud mattefektiga Dew Silver värvitoonis. Erinevus on märksa suurem, lisab ta.
Eberle peab silmas seda, et Audi RS mudelite kogu konstruktsioon on loodud nn laiast kerest lähtudes. Ta selgitab, et see on osaks Audi Sport DNA-st. „Audi RS 6 Avant performance’il on tavaliselt Audi A6-lt laenatud vaid katus, esiuksed ja tagaluuk. Meie disainerid Audis pööravad suurt rõhku esitiibadele, tagaosale ja rattakoobastele ning teevad kokkuvõttes terve kere ümber.”
Markus Eberle
Termini „disain” kasutamine on Eberle sõnul sihilik ja oluline. See, mis Audi RS mudeleid üldiselt eristab – ja mis käib eriti just Audi RS 6 Avant performance’I kohta – on sportlik elegants kombineerituna jõulisuse ja argikasutatavusega. „Seda on väga hästi näha tagauste kohtumispunktis tagatiibadega.“ Miski ei näe välja, nagu oleks see külge sobitatud või uitmõttena lisatud. „Kõik sobitub omavahel nagu tervik, mis on tehtud ühest tükist.”
Praegune Audi RS 6 Avant performance on umbes 80 millimeetrit laiem kui Audi A6 Avant, mis on Eberle enda auto. „Siiski kaugenesime me sedapuhku sihilikult paljuräägitud hunt-lambanahas-disainist, mida oleme seni tähtsamaks pidanud,” tunnistab ta. Veelgi ekspressiivsema disaini poole suunas meid ka klientide tagasiside. „Disain on ja jääb peamiseks eristajaks, eriti kiirete autode puhul,” sõnab ekspert. Markus Eberle on Audis töötanud kümme aastat, olles neist viimased kuus projektijuhina vastutav Audi RS sõidukite eest. Ta mõistab autodele esitatavaid nõudmisi ning tunneb Audi RS 6 Avanti läbi ja lõhki.
Markus Eberle
Lai kere aitab omalt poolt kaasa ka Audi RS 6 Avant performance’i dünaamikanäitajatele ja sõiduomadustele, olles puhuti lausa vägeva soorituse eelduseks. „Me saame tänu sellele kasutada rattaid, mis on tolli võrra suuremad kui A-seerial. Seda tänu suuremale ja laiemale rattakoopale.” Selle tulemusena saab Audi RS 6 Avant performance’ile velgi läbimõõduga kuni 22 tolli. „Ratas muutub ka laiemaks, samas kui rehvi kõrgus arusaadavalt väheneb. Sedasi muutub rehv jäigemaks, teepinnaga tekib vahetum kontakt ning kurvidünaamika paraneb.” Markus Eberle lisab samas, et need erinevused tulevad välja auto võimekust viimse piirini proovile pannes.
Igapäevases kasutuses, milleks Audi RS mudelid loodud on, läheb talle ühe rohkem korda siiski välimus. „Ma ei oskagi öelda, kui palju kordi ma olen praegust Audi RS 6 Avant performance’it näinud. Kuid auto nägemine toob mulle alati naeratuse näole ja kananaha ihule.”