Audi Sport GmbH ülisportlikud mudelid muudavad progressi käegakatsutavaks. Ettevõte, mis asutati quattro GmbH nime all 40 aastat tagasi, töötab pideva muutumise nimel ning püüdleb väsimatult eksklusiivsuse ja täiuslikkuse poole.
Asutatud 1983. aastal kui quattro GmbH, defineerib tänast Audi Sport GmbH-d ülim dünaamilisus, eksklusiivsus, erilahendused ja muutustega kohanemine. Tähelühendit “RS” kohtas esimest korda 1999. aastal, kui esitleti Audi RS 4 Avanti (vasakul). Praeguseks kuulub Audi Sport GmbH mudelivalikusse 16 võimsat ja sportlikku mudelit.
Professional driver, closed-off track. Do not attempt.
Asutatud 1983. aastal kui quattro GmbH, defineerib tänast Audi Sport GmbH-d ülim dünaamilisus, eksklusiivsus, erilahendused ja muutustega kohanemine. Tähelühendit “RS” kohtas esimest korda 1999. aastal, kui esitleti Audi RS 4 Avanti (vasakul). Praeguseks kuulub Audi Sport GmbH mudelivalikusse 16 võimsat ja sportlikku mudelit.
Professional driver, closed-off track. Do not attempt.
“Meie DNA osaks on arendada ja testida seeriaautode uusi tehnoloogiaid esmalt võidusõidus. Näiteks on Audi RS Q e-tron Dakari rallil nüüd juba kahel aastal tõestanud, et elektriline veolahendus toimib ka kõige karmimates tingimustes. Meie seeriaautode seas on esimene täiselektriline RS-mudel Audi RS e-tron GT, pakkudes tõestust meie põnevast, emotsionaalsest ja järjepidevast arengust.”
Rolf Michl on töötanud AUDI AG-s alates 2007. aastast; ta pani muu hulgas 2014 aluse Audi Sport TT Cup’ile ehk ettevõtte ühe-mudeli-võistlussarjale. Müügi- ja turundusdirektorina aitas ta kujundada firma suurimat tootekampaaniat alates aastast 2019. Alates septembrist 2022 on Rolf Michl Audi Sport GmbH tegevdirektorina vastutav Audi võidusõiduosakonna eest.
Audi RS e-tron GT on Audi Sporti tootevaliku elektriline ja sportlik lipulaev. See on tõestuseks suundumisest elektrilisse tulevikku.
Audi RS e-tron GT sisemusest õhkub tõelise Gran Turismo olemust, mis tähendab võrdsel hulgal nii sportlikkust, mugavust kui ka ruumikust.
Audi RS e-tron GT on Audi Sporti tootevaliku elektriline ja sportlik lipulaev. See on tõestuseks suundumisest elektrilisse tulevikku.
Audi RS e-tron GT sisemusest õhkub tõelise Gran Turismo olemust, mis tähendab võrdsel hulgal nii sportlikkust, mugavust kui ka ruumikust.
“Audi R8 GT-d toodetakse Böllinger Höfe’s nagu ka Audi e-tron GT-d. Sealne keskkond pakub nutitehase ja käsitööoskuste unikaalset kombinatsiooni. Noore insenerina õnnestus mul osaleda esimese põlvkonna Audi R8 mootori väljatöötamisel. Kui mootori esmakordselt katsestendis käivitasime, tuli mul kananahk ihule. Teise põlvkonna Audi R8 GT sai täiustustena juba 5,2-liitrise vabalthingava V10-mootori võimsusega 456 kW (620 hj) (keskmine kütusekulu: 15,0– 14,9 l / 100 km; CO₂ heide: 341-339 g / km) ja uue driftisõidurežiimi, mis võimaldab täpset, kuid kontrollitavat ülejuhitavust: see ongi progress, mida saab tajuda!”
Dr Sebastian Grams on töötanud Audis juba tubli 20 aastat. Ta arendas spordisuunitlusega mootoreid ja elektriajameid ning asutas tarkvaratehase SEAT:CODE. Alates märtsist 2021 on ta Audi Sport GmbH tegevdirektorina vastutav autode seeriatootmise ja nende isikupärastamise eest.
Audi R8-t toodetakse juba aastast 2006. Sebastian Grams tegeles selle vabalthingava mootori viimistlemisega. Praegune Audi R8 GT on kõigi Audi sportautode tipptase.
Audi R8 on Audi brändi tugevalt kujundanud. GT-versioon pakub täiendavat dünaamikalisa ja muuhulgas ka süsinikplastist välisdetaile ning eriti sportlikke velgi.
Audi R8-t toodetakse juba aastast 2006. Sebastian Grams tegeles selle vabalthingava mootori viimistlemisega. Praegune Audi R8 GT on kõigi Audi sportautode tipptase.
Audi R8 on Audi brändi tugevalt kujundanud. GT-versioon pakub täiendavat dünaamikalisa ja muuhulgas ka süsinikplastist välisdetaile ning eriti sportlikke velgi.
“RS-mudelite klientidele on autode välisdisain ülimalt tähtis. Audi Sport DNA esimeseks eelduseks on lai kere. See kindlustab RS-mudelitele nende üldise efektsuse. Praegune Audi RS 6 Avant performance on 80 millimeetrit laiem kui tavaline Audi A6 Avant, kuid asi ei piirdu pelgalt rattakoobaste laiendamisega. Lähtuvalt laiemast kerest kujundatakse auto sisuliselt tervikuna ümber. Audi RS 6 Avant* kasutab tavaliselt Audi A6-lt vaid katust, esiuksi ja tagaluuki. Kõik muu on spetsiaalselt disainitud. Seega on meie RS-mudelite emotsioon ja suutlikkus tunnetatav juba enne seda kui autosse istud.”
Markus Eberle on töötanud AUDI AG-s kümme aastat. Tootejuhina on ta RS-mudelite eest vastutanud kuus aastat. Ta omab ülevaadet, mida nendelt autodelt globaalses mõttes oodatakse ning tunneb Audi RS 6 Avant mudelkonda detailideni.
Nagu väga vähesed autod maailmas, kombineerib Audi RS 6 Avant – eriti veel performance-versioonina – tohutu dünaamika ja ikoonilise disaini praktiliste kasutusomadustega.
Rattakoopad, mis on nüüdsest 40 millimeetri võrra Audi A6 Avantist laiemad mõlemal teljel, võimaldavad kasutada laiemaid rehve, mis omakorda parendab sõiduomadusi.
Nagu väga vähesed autod maailmas, kombineerib Audi RS 6 Avant – eriti veel performance-versioonina – tohutu dünaamika ja ikoonilise disaini praktiliste kasutusomadustega.
Rattakoopad, mis on nüüdsest 40 millimeetri võrra Audi A6 Avantist laiemad mõlemal teljel, võimaldavad kasutada laiemaid rehve, mis omakorda parendab sõiduomadusi.
“Esimene Audi RS 4 Avant, mida me esitlesime 1999. aastal, oli ranges mõttes esimene tõeline RS-mudel quattro GmbH-lt. See lõi aluse, mis iseloomustab meie mudeleid tänapäevani. Kahe turboga 280 kW (380 hj) V6-mootori näol lõime toonases mõttes midagi täiesti uut – siis polnud selles turusegmendis ühtki mudelit, mis suudaks ligilähedaseltki Audi RS 4 Avanti dünaamikaga võistelda. See sünnitas juhtmõtte „tekita nõudlus“ ja meie pürgimuse oma autodega aeg-ajalt üllatusmomente pakkuda. See on meie DNA-s tänaseni selgelt tuntav.”
Stephan Reil on töötanud AUDI AG-s alates 1990. aastast, kus ta on aastatel 1996–2017 töötanud erinevatel juhtivatel ametikohtadel ettevõttes quattro ja Audi Sport GmbH. Alates 2020. aasta juulist on ta olnud Neckarsulmi objekti tehnilise arenduse juht.
Audi RS 4 Avant (B5) aastast 1999 oli esimene tõeline RS-mudel quattro GmbH-lt. See laenas seeriamudelilt Audi S4 vaid katuse, esiuksed ja tagaluugi.
Audi RS 4 Avantist (B5) kujunes quattro GmbH tõeline müügihitt: planeeritud 3000 ühiku asemel tellisid kliendid neid üle 6000.
Audi RS 4 Avant (B5) aastast 1999 oli esimene tõeline RS-mudel quattro GmbH-lt. See laenas seeriamudelilt Audi S4 vaid katuse, esiuksed ja tagaluugi.
Audi RS 4 Avantist (B5) kujunes quattro GmbH tõeline müügihitt: planeeritud 3000 ühiku asemel tellisid kliendid neid üle 6000.