Meie kõrgepingeakud on loodud esmaklassilise kvaliteedi, ohutuse ja pika tööea tagamiseks. Tööaja jooksul vähendavad normaalsed vananemisprotsessid paratamatult aku mahutavust ehk salvestatava energia hulka. Hea uudis on see, et teie laadimis- ja kasutuskäitumine annavad võimaluse mõjutada aku kasutusaega. Järgides kolme lihtsat põhireeglit on teil võimalik sälitada maksimaalne aku mahutavus pikema perioodi vältel.
Kolm põhireeglit
Aku pikemaks tööeaks.
Lühike vahemaa (nt igapäevane töölesõit, ostlemine) |
Pikamaa (nt puhkusereisid, ärireisid, pendelreisid) |
|
MyAudi rakenduses ning oma sõidukis saate hõlpsalt määrata aku maksimaalse laadimispiirangu. |
Seadistus 80% |
Enne pikamaareise soovitab Audi seadistada laadimistasemeks 100%, et saavutada võimalikult pikk sõiduulatus. |
Laadimistaimer Laadimistaimeri abil saate määrata täpse väljumisaja. Otse sõidukis või mugavalt myAudi rakenduse kaudu. See tähendab, et eelseadistatud aku tasemega automaatne laadimisprotsess on võimalikult lähedane väljumisajale. Lisaks sõiduki salongi konditsioneeri eelkonditsioneerimine enne väljasõitu soovitud temperatuurini. |
Eeltingimus suurema mugavuse tagamiseks |
Seadistage väljumisaeg, et vältida seisakuid täis aku korral |
Marsruudi planeerimine Planeerige oma reisiteekond e-tron marsuudiplaneerijaga. Rakendus võtab arvesse teie individuaalse sõiduulatuse ning pakub välja sellest tulenevalt sobivad laadimisjaamad. |
Vajadusel e-troni marsruudiplaneerija rakendus |
Soovitatav on e-troni marsruudiplaneerija kasutamine |
Sõidurežiim |
Kasutades sõidurežiimi “efficiency” väheneb energiakulu ning vähendab aku koormust. See aitab säilitada aku mahutavust pikema perioodi jooksul. |
Laadimisnõuanded
Aku kaitse
Puhvrid pakuvad teie kõrgepingeakule täiendavat kaitset tahtmatu, kahjustava ülelaadimise ja sügavtühjenemise eest.
Pilt on illustratiivne
Aku
Elektrisõiduki kõrgepingeaku võimsus jaguneb bruto- ja netovõimsuseks. Brutovõimsus ehk kogumaht kirjeldab kõrgepingeaku kogu füüsilist võimsust. Isetühjenemise eest kaitsimiseks, tööea pikendamiseks ja avariikäivituse reservi tagamiseks on saadaolev energisisaldus siiski tehniliselt piiratud. Tegelikult kasutatavat mahtu nimetatakse netovõimsuseks.
Pilt on illustratiivne. Aku mahtuvus Q4 e-tron 40* näitel.
*Tarbimise ja emissiooni väärtused: Kombineeritud energiatarve kWh/100 km: 17,7 – 16,3 (NEDC); 20,1 - 17,3 (WLTP); CO₂ kombineeritud heitkogused g/km: 0