Uus Audi Q3 Sportback ühendab maasturi mõjuva välimuse ja mitmekülgse igapäevamugavuse ning kupee elegantsi ja suurepärase juhitavuse. See teeb Q3 Sportbackist Audi esimese kompaktse crossoveri.
Vedrustus: sportlik nii teedel kui ka maastikul
Audi Q3 Sportback pakub sõidurõõmu eri tüüpi teedel. Linnas, pikkadel sõitudel, lihtsamal maastikul – dünaamiline kompaktne crossover saab kõikjal hakkama. Standardvarustusse kuulub sportvedrustus ja progressiivne roolisüsteem, mis muudab rooli ülekande seda kiiremaks, mida rohkem seda pööratakse. Soovi korral saab valida adaptiivvedrustuse, mis muudab Q3 Sportbacki veelgi võimekamaks, pakkudes laia seadeulatust dünaamilisest mugavani. Audi drive select süsteemi kaudu saab juht sõltuvalt olukorrast, teeoludest ja isiklikest eelistustest valida kuue sõidurežiimi vahel – nende hulka kuulub ka offroad maastikurežiim. Lisaks mootori ja käigukasti tööle mõjutab sõidurežiimi valik elektrooniliselt reguleeritavaid amortisaatoreid ja roolivõimendust. Lisavarustusena on juhile toeks ka nõlvalt laskumise abisüsteem: see hoiab juhi valitud kiirust laskumistel, mille kalle on üle 6%.
Digitaalmaailm: ekraanid ja nende kasutamine
Q3 Sportbacki kasutus- ja ekraanikontseptsioon tõestab Audi pühendumist digitaliseerimisele: isegi baasvarustusse kuulub 10,25-tolline digitaalne näidikupaneel, mida saab juhtida multifunktsionaalse rooli kaudu. Tippsüsteemina on kasutusel MMI navigation plus, mis pakub paljusid lisafunktsioone. Armatuurlaua keskele on paigutatud 10,1-tolline puutekraan. Seda kasutades annab süsteem kuuldavat tagasisidet. Täpselt nagu Audi suurematel mudelitel, ümbritseb ekraani lai läikivmust viimistlus. Koos allpool asuva kliimaseadme juhtpaneeliga on ekraan 10° võrra juhi poole pööratud. Soovi korral saab valida ka 12,3-tollise ekraaniga Audi virtual cockpit plusi, millel kuvatavat sisu on võimalik esitada kolmel viisil, teiste hulka kuulub eriti dünaamiline kuvarežiim.
Menüüde tasapinnalist struktuuri täiendab tavakeelt kasutav juhtseade, mis saab aru ka vabalt lausutavast sõnastusest. Navigatsioonisüsteemi sihtkoha sisestamine ning MMI otsing põhinevad vabal sõnasisestusel. Süsteem mäletab kõige sagedasemaid sihtpunkte eelnevate sõitude põhjal ning oskab neid soovitada. Seda tehes võetakse arvesse liikluskoormuse ning kellaaja empiirilisi ja statistilisi väärtusi.
Sõidunauding
Tippmootoritel hoolitseb jõu teele kandmise eest standardvarustusse kuuluv quattro nelikveosüsteem. Selle keskne komponent on hüdrauliline mitmekettaline sidur tagasillas. Nelikveo elektrooniline juhtimine ühendab suurepärase stabiilsuse, haardevõime ja parimal tasemel sõidunaudingu. Auto võimete piiril sõites töötab quattro käsikäes rataste vahel pöördemomenti jagava süsteemiga, mis muudab juhitavuse veelgi dünaamilisemaks ja stabiilsemaks, pidurdades vajadusel õrnalt sisekurvipoolseid rattaid quattrol ja sisekurvipoolset esiratast esiveolisel mudelil.
Juhile suunatud ja sportlik: interjöör
Sportlik iseloom, õmblused, kolmemõõtmeliselt kujundatud elemendid – interjöör on välisdisaini loogiline jätk ja sarnaneb mitmel viisil Audi suuremate mudelitega. Armatuurlaud on jagatud kaheks: ülaosa on õhutusavade päralt; alumise osa täidab suur must kaheksanurkne paneel. Lai kroomiribaga ääristatud paneel matkib Singleframe motiivi. Uue juhtimiskontseptsiooni keskset elementi, MMI puuteekraani, ümbritseb must kõrgläikega viimistlus. Koos allpool asuvate kliimaseadme juhtnuppudega paikneb see juhi suhtes 10-kraadise nurga all.
Lisaks rõhutavad progressiivset disainifilosoofiat Alcantara nahaga viimistletud näidikupaneeli elemendid ja käetoed. Pimedas avaldab muljet lisavarustusena pakutav ja 30 värvivalikut pakkuv kontuur-/meeleoluvalgustuse pakett.
Mitmekülgne mugavus: paindlik siseruum
Audi Q3 Sportback on 4,50 meetrit pikk, 1,84 meetrit lai ja 1,56 meetrit kõrge ning teljevahe on 2,68 meetrit. Selle tulemuseks on avar ja mitmeti ümberseatav siseruum. Tagumine iste on piisavalt ruumikas kolmele. Standardvarustusse kuulub tagaistmete 130 mm ulatuses pikisuunas reguleerimine; istme seljatugi on jagatud kolmeks, seljatoe kallet saab seitsmeastmeliselt reguleerida. Pakiruumi maht ulatub 530 liitrist 1400 liitrini. Pakiruumi põhja saab reguleerida kahele kõrgusele ning pakiruumi katte paigutada põranda alla. Lisavarustusena pakub Audi elektrilist tagaluuki, mida on võimalik avada ja sulgeda ka jalaliigutusega.
"Edition one" erimudel
Uue mudeli müügisaalidesse jõudmisel pakutakse eksklusiivset, kaht tüüpi disainiga erimudelit. Sõltuvalt värvist on hõbedase nimeks “Edition one dew silver” ning musta nimeks “Edition one mythos black.” Mõlema mudeli välisdisain põhineb S line paketil ning musta värvi stiilipaketil. Disaini muudavad veelgi sportlikumaks LED-maatrikslaternate tumedad dekoratiivpaneelid ja 20-tollised veljed. Silver edition saab esinduslikumate viimistluselementide ja erksate värvidega salongi ning Black edition põhineb tumedatoonilisel S line paketil, mida täiendab sinine Alcantara uste käetugedel ja osaliselt armatuurlaual.