Keskmine kütusekulu: 6,2–6,1 l/100 km,
keskmine CO2 heide: 162–160 g/km
Uuendatud Audi S5 Sportback TDI suurepärase dünaamika tagab elektrilise kompressori ning 48-voldise põhielektrisüsteemiga efektiivne 3,0 TDI mootor. S5 Sportback TDI MHEV süsteemi ja turbolaadijale toeks oleva elektrilise kompressori abil jõulise kiirenduse, sujuva käigu ja pika sõiduulatuse. Audi mõõtmised näitavad, et selline elektrifitseerimine ja energia salvestamine ning mootori väljalülitamine aitab igapäevakasutuses kütusekulu vähendada kuni 0,4 liitri võrra 100 kilomeetri kohta. Stop&start süsteem hakkab tööle samuti ebatavaliselt suurel sõidukiirusel; mootori taaskäivitumine on kiire ja sujuv. S5 Sportback TDI mudel kiirendab 0-100 km/h vähem kui viie sekundiga ning elektrooniliselt piiratud tippkiirus 250 km/h on selle mudeli jaoks vaid formaalsus.
Interjöör
S5 Sportback TDI sõitjateruumis domineerivad horisontaalsed jooned. Armatuurlaual on fookuses suur ja kergelt juhi poole pööratud MMI touch puuteekraan, uue kasutajaliidese juhtimiskeskus. Mitmevärviline kontuur-/meeleoluvalgustuse pakett lisab sära pimedas.
Teedrajav: ühenduvus
Uue MMI touch süsteemi abil pakub Audi S5 Sportback TDI suurepäraseid ühenduvusvõimalusi ning moodsale nutitelefonile sarnanevat kasutuskogemust. Eelmistel mudelitel kasutatud pöördnuppu asendab kuuldava tagasisidega 10,1-tolline puuteekraan. Graafika on puhas ja minimalistlik; menüüstruktuur peegeldab kasutajate ootuseid. MMI otsing põhineb vabal sõnasisestusel ning annab vastused väga kiiresti. Hääljuhtimine mõistab paljusid kõnekeelseid väljendeid. Multimeediasüsteemide tippvalik on info-meelelahutuse juhtimiskeskus MMI navigation plus.
Uued funktsioonid muudavad ka navigeerimise intelligentseks ja intuitiivseks. Näiteks suudab navisüsteem pakkuda marsruute vastavalt varasematele sõitudele. Audi connect ja Audi connect plus pakuvad paljusid online-teenuseid, teiste hulgas liiklusmärkide, parkimisvõimaluste ja võimalike ohtude infot, samuti Car-to-X valgusfooride infot, millega alustati esmakordselt juulikuus Ingolstadtis. See ühendab auto linna liikluskeskuse keskarvutiga, mis juhib valgusfoore. myAudi rakendus ühendab auto kliendi nutitelefoniga. Standardvarustusena saab isiklikke eelistusi ja seadeid salvestada seitsme kasutajaprofiili alla. Lisavarustuse Audi connect digitaalvõti muudab Androidi nutitelefoni võtmeks, mille abil saab avada uksed ja käivitada mootori.
Uuenenud Audi S5 Sportback TDI kasutab uut, suurema arvutusvõimsusega juhtprotsessorit – kolmanda põlvkonna info-meelelahutussüsteemi moodulplatvormi (MIB 3). See töötab koos samuti uue kommunikatsioonimooduliga, mille abil toimivad näiteks telefon ja Audi connect teenused. Audi S5 Sportback TDI standardvarustusse kuulub Wi-Fi jagamispunkt. Juht kasutab Audi virtuaal cockpit plus’i täis-HD resolutsiooniga 12,3-tollist ekraani (1920 x 720 pikslit) roolil asuvate puutetundlike nuppude abil ning saab valida kolme erineva ekraanistiili vahel. Seda täiendab MMI otsing, mis kuvab olulise info täpselt juhi pilgu ette.
S5 Sportback TDI oluline uuendus on nõudefunktsioonid. Kliendid saavad suvalisel hetkel pärast auto soetamist myAudi rakenduse kaudu sellele juurde tellida kolm funktsiooni: Audi navigation MMI plusi, DAB+ digitaalraadio ja Audi nutitelefoni kasutajaliidese. Valida saab kolme perioodi vahel: üks kuu, üks aasta ja piiramata aeg. Lisavõimalustele annavad viimase lihvi Audi telefoniliides ning 3D heliga Bang & Olufsen Premium Sound System.
Võimsus
kW
(347 hj)
Maskimaalne pöördemoment
Nm
Tippkiirus
km/h
(elektrooniliselt piiratud)
Külluslik pöördemoment: Audi S5 Sportback TDI
Maksimaalne pöördemoment 700 Nm ning võimsus 255 kW (347 hj) – Euroopas on uuendatud Audi S5 Sportbacki mootorikaane all V6 turbodiiselmootor. 3,0 TDI tagab MHEV süsteemi ja turbolaadijale toeks oleva elektrilise kompressori abil jõulise kiirenduse, sujuva käigu ja pika sõiduulatuse. Audi S5 Sportback TDI mudel kiirendab 0-100 km/h vähem kui viie sekundiga. Elektrooniliselt piiratud tippkiirus 250 km/h on nende mudelite jaoks vaid formaalsus.
S5 Sportback TDI jõu viivad ratasteni kaheksakäiguline tiptronic käigukast ja quattro nelikvedu. Standardvarustusse kuulub jäigem sportvedrustus; adaptiivamortisaatorid on lisavarustuses. S TDI mudeli erilisusest räägivad paljud detailid nii auto sees kui ka väljas – alates neljast ümarast summutiotsast kuni lisavarustusena pakutava Audi virtual cockpit’i "S" kuvarežiimini.