Keskmine kütusekulu: 9.1 l/100 km,
keskmine CO₂ heide: 208 g/km
Uus Audi RS 5 Coupé kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).
Võimsus
kW
(450 hj)
Kiirendus
sek.
0 kuni 100 km/h
Maksimaalne pöördemoment
Nm
Jõuline ja sportlik
RS 5 Coupé võlgneb oma märkimisväärse tõusu võimsuses ja tõhususes hiljuti välja töötatud kuuesilindrilisele mootorile. Kaks turbolaadurit asetsevad tsentraalselt silindripesade vahel. Õhk suunatakse igast kahevoolulisest turbolaadurist välja põlemiskambrisse, muutes reageerimise kiireks ja dünaamiliseks – seda igal kiirusel. RS 5 Coupé kiirendab nullist sajani 3,9 sekundiga. Maksimaalne pöördemoment 600 Nm (170 Nm rohkem kui eelmisel mudelil) asub laias 1900–5000 1/min vahemikus. Lisavarustusse kuuluv RS disainipakett võib tippkiiruse tõsta kuni 280 kilomeetrini tunnis. See jõud saavutatakse läbi sportliku, 8-käigulise, optimeeritud üleminekukiirustega tiptronic käigukasti, mis on parem kui standardne, alalise neljarattaveoga Audi quattro käigukast koos keskdiferentsiaaliga. Dünaamiline juhitavus, suurepärase veojõu ning samaaegselt maksimaalse turvalisusega, on garanteeritud 40:60 suhtes jaotatud veojõududega. RS jõuline hääl rõhutab veelgi mootori võimsust.
Dünaamika
Dünaamika muutub tajutavaks kohe kui mootor on käivitunud. Audi sõiduvaliku kaudu saab valida mitmeid sõidurežiime, enesekindlalt sportlikust kuni otsekoheselt dünaamiliseni. Lisaks sellele saab juht rakendada oma isiklikke seadistusi, et RS 5 Coupé sõiduomadustest parim nauding kätte saada. Standardne RS sportvedrustus tagab võrreldes eelmise mudeliga tunduvalt madaldatuma juhitavuse teel. Alternatiivina on võimalik valida sportvedrustus plus, koos dünaamilise sõiduregulatsiooni (DRC), keraamiliste pidurite ja dünaamilise juhtimise ning RS-ile eriomaste režiimidega. Spetsiaalselt RS 5 Coupé jaoks seadistatud, vähendab see parema teel püsimise huvides külgmist ja edasi-tagasi kaldumist. Amortisaatori omadusi saab reguleerida kolmes etapis, tagades iga raja jaoks õige seadistuse. RS 5 Coupé on 60 kilogrammi kergem kui tema eelkäija, kaaludes kokku 1655 kilogrammi. Optimeeritud põlemisprotsess koos vähendatud kompressiooniga muudavad RS 5 Coupé veelgi tõhusamaks.