A4 Limousine esindab Audi põhiväärtusi – neli aastat kestnud arendustööga on bränd oma populaarse keskklassi mudeli muutnud sportlikumaks ning viinud veelgi paremasse vormi. Uue A4 väliskujus peegeldub Audi uus disainikeel; suur MMI puuteekraan pakub kasutamiskogemust, mis on kõigile tuttav nutitelefonidest. Mitu mootorit on nüüd kombineeritud poolhübriidsüsteemidega (MHEV) – laiapõhjaline elektrifitseerimine lisab mugavust ja efektiivsust.
Interjöör
Ka A4 Limousine rahuliku kujustusega sõitjateruumis annavad tooni horisontaalsed jooned. Kergelt juhi poole pööratud armatuurlaua keskosas asub MMI puuteekraan, uue kasutuskontseptsiooni juhtimiskeskus. Uusi sõitjateruumi pakette design selection ja S line saab omal soovil kombineerida väliste disainipakettidega ning valida paljude värvide ja materjalide vahel. Kontuur-/meeleoluvalgustuse pakett lisab pimedas sõitjateruumi stiilsust.
Teedrajav: ühenduvus
Maksimaalselt ühendatud Audi A4 pakub uue MMI süsteemiga moodsale nutitelefonile sarnanevat kasutuskogemust. Helilise tagasisidega MMI puuteekraan võtab üle senise keskkonsoolil asunud pöörd-/ vajutatava nupu funktsioonid. Kõrgresolutsiooniga TFT ekraan on 10,1-tollise diagonaaliga ning selle graafika on sihilikult minimalistlik ja selge; et vastata kasutajate ootustele ning muuta käsitsemine lihtsaks, on menüü hierarhiliselt struktureeritud. MMI otsing põhineb vabal tekstisisestusel, millele süsteem leiab kiirelt vastused. Uue süsteemi järgmine lisavõimalus – hääljuhtimine – mõistab paljusid igapäevakõnes kasutatavaid fraase.
Laiapõhjaline elektrifitseerimine: jõuallikad
Euroopas kuulub esitluse ajal Audi A4 mootorivalikusse kuus turbomootorit. Nende võimsus jääb vahemikku 110 kW (150 hj) kuni 255 kW (347 hj). Kõik mootorid – kas neljasilindriline diisel, V6 TDI või neljasilindriline TFSI – vastavad Euro 6d-temp heitmestandardile. Lansseerimisel on kolm mootoriversiooni varustatud 12-l voldil töötava poolhübriidsüsteemiga (MHEV), mis vähendab kütusekulu ja lisab mugavust. Selline laiapõhjaline elektrifitseerimine annab olulise panuse autoparkide jaoks eriti olulise madala kütusekulu saavutamisse. Vastavalt Audi tehtud mõõtmistele vähendab MHEV süsteem igapäevakasutuses kütusekulu kuni 0,3 liitrit saja kilomeetri kohta. Kas manuaalkäigukast, seitsmeastmeline S-tronic või kaheksastmeline tiptronic käigukast, kas esi- või nelikvedu – kõigi kuue mootoriga on kokku pandud nendega täiuslikult sobiv jõuülekanne. Kõikide A4 versioonide standardvarustusse kuulub automaatkäigukast.
Juhiabisüsteemid
A4-le on saadaval lai valik juhiabisüsteeme. Lisavarustusse kuuluvad süsteemid on koondatud pakettidesse “Tour”, “City” ja “Park”. “Tour” paketi märkimisväärne varustus on automaatselt pikivahet hoidev adaptiivne kiirushoidik koos Stop&Go funktsiooniga. Koos ennetava efektiivsusassistendiga suudab see A4 aeglustada ja kiirendada ennetavalt ka siis, kui A4 ees pole teist sõidukit. Seda võimaldab Car-to-X teabe analüüsimine, navigeerimisinfo ja liiklusmärkide lugemine.
Sportlikult harmooniline: vedrustus
Sportlikus tasakaalus vedrustus harmoniseerib täiuslikult A4 Limousine iseloomuga. Kliendid saavad valida standard- ja sportvedrustuse vahel. Ühtlasi kuulub valikusse kahte sorti adaptiivvedrustus. Neist esimene on adaptiivamortisaatoritega komfortvedrustus, mis vähendab kliirensit 10 millimeetri võrra ja tagab suurepärase sõidumugavuse. Teine on sportvedrustus kas koos või ilma adaptiivamortisaatoriteta, mille puhul on kliirens tavavedrustusest 23 millimeetri võrra madalam. Veelgi dünaamilisema seadistusega rõhutab see A4 sportlikku iseloomu, tegemata järeleandmisi mugavuses. Mõlemad reguleeritavad vedrustused on ühendatud Audi drive select sõidurežiimide valikuga. Sama kehtib seadistatava roolisüsteemi, automaatkäigukasti ja gaasipedaali tundlikkuse kohta (lisavarustus). Audi drive select võimaldab juhil valida viie profiili vahel, mis reguleerivad nimetatud sõlmede seadistusi.